Verkocht!

over beinvloeden, overtuigen en verleiden

In 'Verkocht!' laat Daniel H. Pink zien dat verkopen een wetenschap én een kunst is. Iedereen verkoopt iets. Of we nu ideeën pitchen bij onze collega's, geldschieters willen interesseren voor ons bedrijf of onze kinderen aan hun huiswerk proberen te krijgen, we zijn allemaal bezig anderen in beweging te brengen of enthousiast te maken. 'Verkocht!' zal bij iedereen onvermoede talenten aanboren. Daniel Pink legt uit waarom extraverte mensen niet per se de beste verkopers zijn, en waarom je het meest bereikt door je in de ander in te leven. En passant vat hij zijn inzichten samen in heldere regels. Net als in zijn vorige boeken weet Pink wetenschap, ervaring en praktische toepasbaarheid tot een fascinerend geheel te smeden.
Lees meer
20,00

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback

Bekijk Ebook

Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047004554
  • Vertaler: Meile Snijders

Dit boek in de media

'Alsof je je favoriete professor in een doosje hebt zitten... stampvol informatie, argumenten die je overtuigen van zijn boodschap, manieren om zijn suggesties uit te voeren.' Publishers Weekly
'Prikkelend.' NRC Next

Daniel H. Pink

Daniel H. Pink

Daniel H. Pink publiceert artikelen over werk, technologie en business in onder meer The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company en Wired. Ook schreef hij de wereldwijde bestsellers Een compleet nieuw brein, Drive en Verkocht!. Hij is een veelgevraagd spreker en een van de meest invloedrijke en vernieuwende denkers op het snijvlak van psychologie en economie.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights