Sales!

50% meer omzet in 90 dagen

Je verkoopteam heeft meer potentie dan je denkt. Leer hoe je processen stroomlijnt, communicatie verbetert en échte klantwaarde creëert. Een concrete methode die direct resultaat brengt.
De omzet verhogen blijkt voor veel organisaties een onbereikbaar doel. Verkoopprocessen zijn niet consistent, de managementinformatie is niet op orde en crm-projecten lopen zelden soepel. Verkopers en accountmanagers halen er niet uit wat erin zit en creeëren geen lerende organisatie. En dan is er natuurlijk nog de klant. Die moet maar kopen wat de verkoper aanbiedt, anders is hij alleen maar lastig. De klant centraal stellen lezen we steeds meer, maar wat betekent dat eigenlijk?
Dit is een boek voor verkopers in alle bedrijfstakken: zij die dagelijks met de klant praten en hun managers. Wessel Berkman beschrijft hoe je je verkooporganisatie structureel opbouwt. Geen fata morganas, geen sunshine-pump-verhalen meer, maar een logische, overzichtelijke en actiegerichte methode, met eenduidige processen en uitdagend management.
Het doel is een eenduidig verkoopplatform zonder informatieverlies in te richten. Heldere, uitdagende communicatie tussen de verkopers onderling en hun managers, en tussen de verkoper en zijn klant: dat is het principiële idee, dat zich al ruimschoots in de praktijk bewees.
Je kunt direct met dit boek aan de slag om de eerste resultaten te boeken.
Lees meer
9,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Ebook

Bekijk Paperback

Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047004233

Bart de Groot

Bart de Groot

Bart de Groot is overname- en fusiespecialist.

Meer boeken van deze auteur

Wessel Berkman

Wessel Berkman

Drs. ing. Wessel Berkman heeft ruim 18 jaar ervaring in projecten waarbij bruin papier een grote rol speelt. Tien jaar geleden richtte hij The Brown Paper Company op. Naast dit werk houdt hij zich bezig met leiderschapsontwikkeling via het platform Nintes. Als ondernemer creëerde hij veel goodwill door het bekende bedrijf De Fietsfabriek over te nemen.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights