Ondernemen is doen. Michiel Muller deelt ervaringen, tips en strategieën die van ideeën succesvolle bedrijven maken. Praktisch, creatief en inspirerend.
Dit boek is voor mensen die willen lezen hoe ondernemen echt werkt. Sommigen zijn al ondernemer, anderen overwegen de stap naar ondernemerschap te maken of willen binnen hun organisatie de aantrekkelijke facetten van ondernemerschap toepassen.
Michiel Muller maakt na zijn studie bedrijfseconomie in Rotterdam eerst carrière bij ExxonMobil. Hij besluit echter zijn corporate loopbaan bij een grote multinational te verlaten en gaat aan de slag bij de jonge Nederlandse oliemaatschappij Petroplus International in Rotterdam. Daar leert hij Marc Schröder kennen, die met het concept voor benzineketen Tango is gestart. Samen bouwen ze Tango uit tot een internationaal succes. Na verkoop van Tango aan Kuwait Petroleum richt hij met Schröder Route Mobiel en recentelijk Bieden en Wonen op.
In Michiel Muller, ervaringen van een serial entrepreneur geeft Muller aan de hand van zijn eigen ervaringen en cases zijn visie op en tips over ondernemerschap. Zijn succes dankt hij aan een praktische, creatieve en innovatieve inslag, gecombineerd met factoren als goede samenwerking, analytisch vermogen en de nodige dosis lef.