Make Disruption Work

een ceo-handboek voor digitale transformatie

Niet de volgende gekookte kikker worden? Leer hoe je disruptie omarmt met strategie, technologie en klantfocus om te winnen in de digitale wereld.
‘Make Disruption Work’ van Alexandra Jankovich en Tom Voskes is het handboek voor digitale transformatie. Veel organisaties voelen zich als een kikker in een pan met water die langzaam aan het opwarmen is. Technologiegedreven disruptie is overal; geen enkele sector lijkt gespaard te blijven. Dus als ze niet gekookt willen worden, zullen ze met een succesvolle strategie en een tactisch plan moeten komen. Maar hoe? Gelukkig hoef je om met disruptie om te gaan geen startup te zijn. Wat je wél nodig hebt is weten hoe de winnende spelers in de nieuwe wereld werken. En vervolgens hoe je die principes kunt toepassen op je eigen klantpropositie, technologie en organisatie. Daarover gaat dit boek.
Lees meer
29,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback


Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047012306
  • Pagina's: 128 pagina's
  • Vertaler: Carla Zijlemaker

Dit boek in de media

'Op buitengewoon eenvoudige wijze en met diepe inzichten biedt dit boek een snelle handleiding voor digitale disruptie.' – Paul Polman, CEO Unilever

'Een helder overzicht van hoe bedrijven hun digitale strategie kunnen ontwikkelen.' – NBD Biblion

NBD Biblion

'Alexandra Jankovich en Tom Voskes hebben dit complexe onderwerp opgepakt en een heel helder, praktisch uitvoerbaar pad gecreëerd.' – Wiebe Draijer, CEO Rabobank

Alexandra Jankovich

Alexandra Jankovich

Alexandra Jankovich en Tom Voskes hebben een ongeëvenaarde staat van dienst in het begeleiden van internationale organisaties bij het denken over en aanpassen van de bedrijfsstructuur gedreven door digitale disruptie. Van strategische consultancy voor McKinsey tot digitale transformatie van bedrijven van binnenuit: zij gaan voorop en laten zien dat het kan. Sinds 2010 houden ze zich bezig met de disruptie van de consultancy zelf, als medeoprichters en managing partners van SparkOptimus, het leidende Europese bureau voor digitale transformatie en disruptie.

Meer boeken van deze auteur

Tom Voskes

Tom Voskes

Tom Voskes en Alexandra Jankovich hebben een ongeëvenaarde staat van dienst in het begeleiden van internationale organisaties bij het denken over en aanpassen van de bedrijfsstructuur gedreven door digitale disruptie. Van strategische consultancy voor McKinsey tot digitale transformatie van bedrijven van binnenuit: zij gaan voorop en laten zien dat het kan. Sinds 2010 houden ze zich bezig met de disruptie van de consultancy zelf, als medeoprichters en managing partners van SparkOptimus, het leidende Europese bureau voor digitale transformatie en disruptie.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights