Het Oz- principe

beter presteren door een cultuur van accountability

Maak het principe van accountability onderdeel van de bedrijfscultuur.
Het Oz-principe van Tom Smith laat haarfijn zien hoe je het principe van accountability onderdeel maakt van de bedrijfscultuur. Als medewerkers zich verantwoordelijk voelen voor hun eigen werk en de organisatiedoelen, zijn ze veel meer betrokken en wint iedereen. Waardoor resultaten ook aanzienlijk verbeteren en werkplezier toeneemt. Dit boek inspireert met herkenbare voorbeelden om een nieuwe manier van denken te implementeren en zaken anders aan te pakken, precies wat nodig is in dit tijdperk van snelle verandering. Het Oz-principe verwijst naar The Wizard of Oz, waarin Dorothy, de Vogelverschrikker, de Blikken Man en de Leeuw op zoek gaan naar de tovenaar van Oz, in de hoop dat hij hen kan helpen. Op hun reis komen ze erachter dat ze zonder toverkracht heel goed in staat zijn zélf hun problemen op te lossen.
Lees meer
22,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback


Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047010029
  • Pagina's: 256 pagina's
  • Vertaler: Gerda Baeyens

Craig Hickman

Craig Hickman

Tom Smith is medeoprichter en bestuurslid van Partners In Leadership en is een drievoudig New York Times bestsellerauteur.

Meer boeken van deze auteur

Roger Connors

Roger Connors

Tom Smith is medeoprichter en bestuurslid van Partners In Leadership en is een drievoudig New York Times bestsellerauteur.

Meer boeken van deze auteur

Tom Smith

Tom Smith

Tom Smith is medeoprichter en bestuurslid van Partners In Leadership en is een drievoudig New York Times bestsellerauteur.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights