‘Fosslien en Duffy betogen dat ons kantoorleven een stuk aangenamer zou zijn als het voelen van onze gevoelens niet zo ontmoedigd werd onder werktijd.’ – The Times
The Times‘Het is niet persoonlijk is zowel charmant als sprankelend. Het boek fungeert als een routekaart waarin we leren om juist dat wat ons menselijk maakt te gebruiken als hulpmiddel dat ons productiever, effectiever en gelukkiger maakt op het werk. Een must voor elke leider en elke aspirant-leider.’ – Laszlo Bock, CEO of Humu en schrijver van De toekomst van werk
‘Een must-read die het idee verwerpt dat emoties niet op de werkplek thuishoren, Het is niet persoonlijk biedt de weg naar een toekomst waarin ik wil werken: een emotionele, expressieve, maar respectvolle (en goed presterende!) werkplek.’ – Susan Cain, schrijfster van Stil en hoofd van Quiot Revolution
‘Het is niet persoonlijk weerlegt het idee dat er geen plaats is voor emoties op het werk. Je kunt niet duidelijk communiceren tenzij je je bewust bent van je eigen emoties en de emoties die je bij anderen aanwakkert. Je kunt geen productieve relaties aangaan op je werk als je je gedraagt als een robot. Dit boek helpt je de emotionele discipline op te bouwen die je nodig hebt voor succes.’ – Kim Scott, auteur van Radicaal openhartig
‘3 redenen om dit boek te lezen: 1. Je leert dat emoties ertoe doen in je werk. 2. Het geeft een praktische handleiding om met emoties om te gaan. 3. Je werkt beter samen.’ – Pyschologie Magazine