Het innovatiedilemma

het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Succes kan je ondergang betekenen. Ontdek hoe disruptie bedrijven breekt of maakt en leer hoe je voorop blijft in een veranderende markt.
In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven. Het innovatiedilemma is een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten, en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan.
Lees meer
24,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback

Bekijk Ebook

Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047008149
  • Pagina's: 320 pagina's
  • Vertaler: Tijmen Roozenboom, Joke Traats

Clayton M. Christensen

Clayton M. Christensen is hoogleraar bedrijfskunde aan de Harvard Business School. Hij is daarnaast medeoprichter van Innosight, een managementadviesbureau op het gebied van innovatie. Hij was in 2013 nummer 1 op de Thinkers50, de lijst van de belangrijkste managementdenkers wereldwijd.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights