De ultieme vraag 2.0

hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter

‘Zou u ons aan een vriend aanraden?’ Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je ‘tegenstanders’ (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en ‘promoters’ (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches een nieuw leven gegeven. NPS is uitgegroeid tot een succesvolle methode die minstens zo krachtig is als Six Sigma. In deze volledig herziene en uitgebreide editie tonen Fred Reichheld en zijn collega Rob Markey aan dat NPS voor buitengewone resultaten zorgt. Aan de basis ligt een feedbackproces als krachtig instrument om werknemers te motiveren en klanten voor je te winnen. Nieuw zijn de vele praktijkcases van bedrijven die hun customer experience met NPS wisten te verbeteren.
Lees meer
9,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Ebook


Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047009474
  • Vertaler: Elles Assink-Kroon

Frederick Reichheld

Fred Reichheld is afgestudeerd aan Harvard. Hij is sinds 1977 werkzaam bij Bain & Company en wordt de ‘Godfather of customer loyalty’ genoemd.

Meer boeken van deze auteur

Rob Markey

Fred Reichheld is afgestudeerd aan Harvard. Hij is sinds 1977 werkzaam bij Bain & Company en wordt de ‘Godfather of customer loyalty’ genoemd.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights