De kleine Cialdini

Een prettige manier om in een korte tijd de ideeën van Robert Cialdini, de auteur van hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden tot je te nemen.

Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat al meer dan dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplaren verkocht. Op basis van uitgebreid onderzoek komt Cialdini tot zes 'hefbomen' om mensen te overtuigen: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.

De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Robert Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken.

Met een inleiding van Ap Dijksterhuis.

Lees meer
12,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Hardback

Bekijk Luisterboek
Bekijk Ebook

12,99
Reserveer nu
Tijdelijk niet op voorraad

Reserveer jouw exemplaar bij Boekenwereld of kies hierboven, indien van toepassing, een andere variant

  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Direct bij nieuwe voorraad in huis
  • Binnen 14 dagen gratis retourneren binnen NL

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047008644
  • Pagina's: 80 pagina's

Jacqueline de Jong

Jacqueline de Jong

Jacqueline de Jong is werkzaam als redacteur, tekstschrijver en docent. Ze is de auteur van De kleine Cialdini en De kleine Carnegie. Samen met Annic van Wonderen (I Love Fashion News.com) schreef ze Masterclass Ondernemen, een boek met adviezen voor jonge ondernemers.

Meer boeken van deze auteur

Dit boek is onderdeel van Kleine boekjes - grote inzichten

Geverifieerd door MonsterInsights