Actueel en broodnodig handboek voor iedereen die zich binnen een commerciële organisatie met duurzaamheid bezighoudt.
Werken aan sustainability binnen een commerciële organisatie is niet altijd makkelijk. Commerciële organisaties zijn van oudsher gericht op financiële winst, en dat staat vaak op ge spannen voet met de systemische verandering die nodig is voor duurzame bedrijfsvoering. Je bent dan ook constant stroomopwaarts aan het zwemmen en voelt tegelijkertijd de druk om duurzaamheid hoog op de agenda te zetten. Marlot Kiveron is een pionier in dit vakgebied en weet als geen ander hoe je duurzaamheid in organisaties op de kaart kunt zetten, kunt omgaan met interne en externe weerstand en hoe je tastbare verandering kunt realiseren. Op basis van haar eigen ervaringen en die van andere voorlopers uit het veld biedt ze je in De impactmissie een heldere methode met 7 stappen die je helpen om positieve verandering te realiseren. Of het nu gaat om het opstellen van een sterke businesscase, het creëren van urgentie of het effectief samenwerken met externe partners: met dit boek maak je het vaak ongrijpbare impact concreet en haalbaar en maak je het verschil in jouw organisatie én daarbuiten!