De impactmissie

hét handboek voor sustainability in organisaties

Actueel en broodnodig handboek voor iedereen die zich binnen een commerciële organisatie met duurzaamheid bezighoudt.

Werken aan sustainability in een commerciële organisatie is niet altijd makkelijk. Bedrijven zijn van oudsher gericht op financiële winst, wat vaak botst met de systemische verandering die nodig is voor duurzame bedrijfsvoering. Je zwemt tegen de stroom in en voelt de druk om duurzaamheid hoog op de agenda te krijgen.


In 'De impactmissie' laat Marlot Kiveron zien hoe je duurzaamheid in je organisatie verankert, weerstand overwint en tastbare verandering realiseert. Met haar zevenstappenmethode, gebaseerd op eigen ervaring en die van andere pioniers, Van het opstellen van een sterke businesscase tot het effectief samenwerken met partners: dit boek helpt je om het verschil te maken – binnen je organisatie én daarbuiten.

Lees meer
24,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback

Bekijk Ebook

Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047018445
  • Pagina's: 384 pagina's

Dit boek in de media

‘Uniek en urgent. Kiveron biedt kennis waarmee je binnen bedrijven draagvlak creëert voor daadwerkelijk duurzame verandering, én een concreet stappenplan waarmee jij de leider kunt zijn die deze doorbraak veroorzaakt.’

Marlot Kiveron

Marlot Kiveron

Marlot Kiveron zet haar carrière in om positieve impact te maken binnen commerciële organisaties. Ze bouwde duurzaamheidsafdelingen bij Ace & Tate en Otrium, is medeoprichter van een sustainabilitynetwerk in Amsterdam en gaf gastcolleges bij onder andere Cambridge en Nyenrode.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights