De empathiefactor

het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

Hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot.
Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking. Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.
Lees meer
9,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Ebook


Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047005254
  • Vertaler: Robert Neugarten

Marie Miyashiro

Marie Miyashiro

Marie R. Miyashiro heeft al meer dan 28 jaar ervaring als consultant en deskundige op het gebied van Geweldloze Communicatie en heeft vele Fortune 500-bedrijven geholpen hun communicatie en daarmee hun prestaties te verbeteren. Ze studeerde communicatiewetenschap aan de prestigieuze Northwestern-universiteit en won een aantal prijzen voor haar werk als consultant op dit gebied. Ook in Nederland wordt deze managementtechniek met veel succes toegepast.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights