Customer experience in de praktijk

klantervaring als spil van uw bedrijf

'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.
Lees meer
23,99

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Paperback


Op voorraad
  • Gratis verzending
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047007081

Dit boek in de media

'Een eigen, vernieuwende kijk (...) een praktisch overzicht van wat klantbeleving is en wat het voor uw organisatie kan betekenen.' - Sales Management

Manfred van Gurchom

Manfred van Gurchom

Manfred van Gurchom is management consultant bij Capgemini Consulting. Hij heeft ruim vijftien jaar ervaring met vraagstukken en projecten over klanten, marketing  en kanalen, in meerdere sectoren. Hij leidt het All Channel Experience adviesteam van Capgemini.

Meer boeken van deze auteur

Dit boek is onderdeel van Business bibliotheek

Geverifieerd door MonsterInsights