Businessplan op 1 A4

snel en effectief plannen met OGSM

Geen vage plannen meer. Met OGSM maak je jouw doelen concreet en haalbaar op slechts 1 A4. Van visie naar actie, klaar voor succes.
Iedereen heeft plannen, zowel zakelijk als privé. Maar doordat veel plannen gewoonweg niet goed of concreet genoeg zijn en/of te weinig draagvlak hebben, realiseren we onze plannen vaker niet dan wel. Met 'Businessplan op 1 A4' van Marc van Eck en Ellen Leenhouts leer je hoe je een (business)plan maakt dat wél werkt. De methodiek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja, je leest het goed: één A 4) dat leidt van visie naar actie. Het verbindt ambitieuze doelstellingen aan concrete activiteiten. De methodiek is wereldwijd bewezen effectief. Vele organisaties werken er al jarenlang mee, zoals de NASA, Procter & Gamble en Coca-Cola. Aan de slag dus als je nog succesvoller wilt zijn!
Lees meer
17,50

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

Bindwijze
Hardback

Bekijk Ebook

Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)

Je bestelt en rekent af bij boekenwereld.com, onze eigen webwinkel.

  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789047008408
  • Pagina's: 160 pagina's

Dit boek in de media

'OGSM forceert keuzes - wat doen we wel en wat doen we niet (meer). Het focust daardoor onze tijd en energie op zaken die er echt toe doen.' - Just Spee, CEO Endemol

'Heel toegankelijk geschreven. Een echte aanrader.' - Tijdschrift voor marketing

Ellen Leenhouts

Ellen Leenhouts

Marc van Eck en Ellen Leenhouts zijn partner bij strategisch marketingsadviesbureau Business Openers. Zij kennen elkaar van Procter & Gamble, waar zij de OGSM-methodiek geleerd hebben. In hun adviespraktijk hebben zij de afgelopen jaren veel van hun klanten met OGSM verder geholpen. Zij geven er ook lezingen en trainingen over.

Meer boeken van deze auteur

Marc van Eck

Marc van Eck

Marc van Eck is oprichter en directeur van strategisch adviesbureau Business Openers. Hij is coauteur van twee boeken over internal branding, beide met vijf sterren beloond door het Tijdschrift voor Marketing, en de bestseller Businessplan op 1 A4, die inmiddels ook is vertaald in het Engels. Hij treedt vaak op als inspirator en spreker op congressen over strategie, ondernemerschap en branding.

Meer boeken van deze auteur
Geverifieerd door MonsterInsights