Uitgeverij Atlas Contact lanceert nieuw imprint: Spring

Deze zomer verschijnen de eerste titels van Spring, het nieuwe non-fictie-imprint van uitgeverij Atlas Contact. Spring brengt inspirerende, persoonlijke en oorspronkelijk Nederlandstalige non-fictie voor een nieuwe generatie lezers.
- In mei verschijnt de eerste titel, Het perfecte plaatje. Tess Scholten en Britt Messing van For You Agency, het eerste en grootste TikTok-marketingbedrijf van Nederland, vertellen daarin over de ups en downs van hun ondernemerschap – en hun vriendschap.
- In augustus verschijnt een handboek over vintage kleding van stylist en kenner Anouk Océanne, Vintage Forever vol inside knowledge en tips voor het vinden van eigen, authentieke stijl.
- In september verschijnt het eerder aangekondigde boek van hiphop-muzikant Typhoon, Liefde is de baas, waarin hij ingaat op zijn persoonlijke reis – van de pieken op het podium tot de dalen achter de schermen.
- Later verschijnt het verhaal van Nanoah Struik boek over diens non-binaire en zwarte identiteit dat voortborduurt op de podcast ‘In Afrika besta ik niet’.
Over Spring
Spring geeft boeken uit voor betrokken en nieuwsgierige Gen Z’ers, millennials en andere lezers van nu, die op zoek zijn naar hun plek in een snel veranderende wereld. Spring richt zich daarbij op een aantal pijlers: identiteit, creativiteit, on- en offlineleven en de spanning daartussen, ondernemen, psychologie en mentale gezondheid, en relaties in brede zin. Het redactionele team bestaat uit uitgever Marcella van der Kruk, redacteur Paula Drewes, die daarnaast ook voor Business Contact werkt, en redacteur Barend van der Have die naast voor het algemene non-fictiefonds ook voor Spring zal acquireren.
Klik hier voor de aanbiedingspagina’s van Spring. En volg Spring op Instagram: @spring.publishing
Meer informatie: Contacteer voor meer informatie ycramer@atlascontact.nl