Lees en leef je in – #educateyourself 2.0

In vervolg op de #educateyourself-campagne van vorig jaar start Atlas Contact met de actie Lees en leef je in – #educateyourself 2.0. De campagne bestaat uit advertenties in kranten en tijdschriften en een online campagne via sociale media.

Marketingmanager Taïs Vezo over deze campagne: “We kregen vanuit boekhandels en bibliotheken veel vraag naar boeken over dit onderwerp: steeds meer mensen willen lezen over de gevolgen van racisme, welke oplossingen ervoor zijn en over het streven naar een inclusieve samenleving. Dat is een goede ontwikkeling.”

Er is een leeslijst samengesteld met boeken die stof tot nadenken geven. Bekijk ze op de themapagina.

De titels:

Fictie

Non-fictie

Business Contact

Meer nieuws

  • Milio van de Kamp en Trudy Dehue genomineerd voor de Sociologische Bril 2024

    9 september 2024

    Misschien moet je iets lager mikken van Milio van de Kamp en Ei, Foetus, Baby van Trudy Dehue staan op de shortlist van De Sociologische Bril 2023. Milio van de Kamp (1991) is schrijver en socioloo...

    Lees het hele bericht
  • ‘De droom van Den Haag’ van Benjamin Duerr genomineerd voor de Libris Geschiedenisprijs 2024

    9 september 2024

    De droom van Den Haag. De Haagse vredesconferenties en het ontstaan van een nieuwe wereldorde van Benjamin Duerr, is een van de genomineeren voor de Libris Geschiedenisprijs 2024. Uit meer dan 350 his...

    Lees het hele bericht
Geverifieerd door MonsterInsights